Life update

Acum că am rezolvat nevoile ce ţineau de supravieţuire, confort & stuff… adică am căldură, apă caldă şi gaz, am simţit nevoia să trec la nivelul următor al piramidei şi să-mi rezolv nevoile estetice, pentru că un perete alb nu mă inspiră oricâtă imaginaţie aş avea. Trebuie să-mi decorez casa iar acum umblăm să găsim chestii de pus pe pereţi care să nu fie nici unicat de 20 de milioane, dar nici kitsch veritabil. Un produs “artistic” de serie dar cu gust :). Sper să găsesc aşa ceva prin vreun colţişor al Clujului. Cine ştie ceva magazin de decoraţiuni interioare la preţuri medii, vă rog, spuneţi-mi şi mie. Peretele holului l-am rezervat pentru poze producţie proprie şi ceva space-scape-uri de vis. Pentru tipărit poze A3 şi înrămat mai trebuie să aştept până la următorul salariu totuşi.

Vineri a fost sărbătoare (la noi acasă, nu ştiu dacă şi în rest). Nu numai că au venit cei de la gaz şi au conectat în sfârşit centrala termică, dar a venit şi RDS-ul să instaleze Digi TV. Incredibil!!:P Nu au venit de bunăvoie ci din pură întâmplare, dar asta contează mai puţin. După 3 săptămâni de la semnarea contractului în care am tot aşteptat să vină cineva şi să-mi instaleze antena, vineri am dat peste unu` de la Digi TV în faţa blocului, montând o antenă la altcineva. Bineînţeles că nu venise şi pentru mine, iar dacă nu treceam întâmplător pe acolo dus era. Aşa că l-am racolat şi a venit şi la mine. După ce a terminat instalarea ar fi trebuit să îmi activeze serviciul dar cum tunerul meu de la calculator este o vechitură şi pierdea vremea căutând frecvenţa decodorului, omul a plecat şi mi-a lăsat un număr de telefon să mi-l activez eu. Înainte de a suna am zis că totuşi să văd, nu merge cumva / ceva şi aşa, inactiv? Surpriză mare, mergeau toate posturile, chiar şi alea pentru care nu m-am abonat. Chiar şi Private Spice, pentru cunoscători. Am sunat la servicii clienţi pentru a întreba ce-i cu activarea aia ca să nu zică ulterior că de ce nu le-am zis. O acritură de la celălalt capăt al firului mi-a dat o replică de m-a lăsat mască: “Păi şi dacă merge, care-i problema?” Eu: “Absolut nici o problemă, o seară bună” şi am închis. Sunt curios cât va ţine până se prind de greşeală, dar mă gândesc că fiind RDS, deci nepăsare maximă faţă de client, poate nu se vor prinde. Îmi pare rău că nu am apelat la Boom sau Dolce din motive pur financiare, însă probabil că de la ei nu aş fi avut atâtea “facilităţi”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *